Gott Nytt År

30.12.2019 14:12

Näst sista dagen på året, och nu ser vi fram emot ett nytt konstår 2020.
I en tillbakablick på året som gått så startade jag januari med en utställning i NK-villan i Nyköping och avslutade året i Galleri 67, Gamla Stan, Stockholm i november. I Galleri 67 ställde jag ut tillsammans med min kollega Petra Hällnäs. Tack alla som kom och besökte mig i Nyköping och även stort tack till alla som besökte Petra och mig i Stockholm. Det är en härlig känsla när så många gillar det man skapar.

Under 2020 har jag inga planerade utställningar, jag har tänkt att vara lite sparsam med att ställa ut. I bland behöver man lite tomt i kalendern och måla kravlöst utan att ha ett specielt mål. Ev. kommer jag att delta i en utställning under maj månad med tavlor som redan är målade. Återkommer om det. Annars ses vi på Wäsby magasin, Torshälla, i februari 2021. Tycker ni att det är alldeles för långt till dess finns det alltid en möjlighet att se mina tavlor hos mig i min alteljé, bara boka in en tid om ni vill komma. Välkomna och Gott Nytt År